თუ თქვენ მიიღეთ დაზიანებული პროდუქტი ან მას აღმოაჩნდა ქარხნული დეფექტი, გაქვთ უფლება მოითხოვოთ დაბრუნება შემდეგ პირობებში:

  • პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მას აქვს დაზიანება ან ქარხნული დეფექტი;
  • მომხმარებელმა უნდა აცნობოს კომპანიას პრობლემა შესყიდვიდან 24 საათის განმავლობაში;
  • შეტყობინება უნდა განხორციელდეს ელექტრონული ფოსტის ან სოციალური ქსელის საშუალებით, რაც შეიძლება დეტალურად უნდა აღწერდეს დეფექტის ხასიათს;
  • დაზიანებული პროდუქტის დაბრუნებისას ის უნდა იყოს ორიგინალ შეფუთვაში.

 

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ:

  • პროდუქტის დაბრუნება არ ხორციელდება იმ შემთხვევაში, თუ დაზიანება გამოწვეულია არასწორი გამოყენებით;
  • კომპანიის მიერ დადასტურების შემდეგ, მომხმარებელს სრულად აუნაზღაურდება თანხა ან მიეწოდება ახალი პროდუქტი.
მენიუ კატეგორიები საკონატაქტო
What are you looking for in Partdo?